Warhol

48.00 
მარაგშია
+
სასურველ სიაში დამატება
ონლაინ განვადება
თიბისი ბანკის ონლაინ განვადებასფეისის ონლაინ განვადებაკრედოსონლაინ განვადება
  • — წამყვანი ბანკების განვადება
  • — საუკეთესო პირობები 
  • — მარტივი პროცესი


გადახდის მეთოდები
მიწოდება

Warhol
Author : Klaus Honnef

Hardcover: 96 pages

Publisher: TASCHEN (30 Sept. 2016)

Language: English

ISBN: 978-3836543897

Product Dimensions: 21.3 x 1.3 x 26.2 cm

Drawing on contemporary advertisements, comic strips, consumer products, and Hollywood s most famous faces, Warhol proposed a radical reevaluation of what constituted artistic subject matter. Through Warhol, a Campbell s soup can and Coca Cola bottle became as worthy of artistic status as any traditional still life. At the same time, Warhol reconfigured the role of the artist. Famously stating I want to be a machine, he systematically reduced the presence of his own authorship, working with mass-production methods and images, as well as dozens of assistants in a studio he dubbed The Factory.

This book introduces Warhol s multifaceted, prolific oeuvre, which revolutionized distinctions between high and low art and integrated ideas of living, producing, and consuming that remain central questions of modern experience.

ბრენდი
Taschen

მიმოხილვა არ მოიძებნა

შეიძლება დაგაინტერესოთ
  • BlueTabla
  • ფირსაკრავები